3080331308 |
Estructures d'aprenentatge de treball cooperatiu |
2015-2016 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
20/10/2015 - 23/5/2016 (30 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Josep Pla |
|
c. Josep Pla, 2 (Sant Andreu de la Barca)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat VII
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Es pretén aconseguir una escola inclusiva que doni resposta curricular a la diversitat cultural, d'origen i de capacitats del nostre alumnat.
|
| |
Objectius |
- Afavorir les relacions interpersonals del grup classe, el professorat i el conjunt de la comunitat educativa.
- Augmentar el rendiment de tot l'alumnat a través de les situacions d'aprenentatge cooperatiu.
- Millorar la motivació per les tasques escolars.
- Afavorir l'acceptació de les diferències i el respecte mutu.
- Aportar noves possibilitats al professorat: atenció personalitzada de l'alumnat i l'entrada de professionals a l'aula.
- Desenvolupar la creativitat.
- Estimular el pensament crític.
- La millora de l'aprenentatge de les competències bàsiques.
|
| |
Continguts |
- La cohesió del grup
- Treballar en equip com a recurs per ensenyar: introducció i fomentació del treball en equip.
- El treball en equip com a contingut a ensenyar: aprendre a treballar en equip.
|
| |
Formador/a |
Belinda Siles
|
| |
Avaluació |
S’avaluaran els següents aspectes:
- Nombre d'activitats desenvolupades amb treball en grup.
- Millora de resultats partint del resultat de les proves d'avaluació diagnòstica, competències bàsiques, ACL, resultats d'avaluacions parcials..
- Avaluar mitjançant enquestes el grau d'implicació de l'alumnat en el seu propi procés d'aprenentatge.
- Grau de compliment dels deures i tasques escolars encomanades a l'alumnat.
- Grau d'implicació de l'alumnat de nee a l'aula ordinària.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
|
| |
E-mail |
crp-martorell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 9 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 10 |
- |
- |
- |
- |
|
| |