Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080331308   Estructures d'aprenentatge de treball cooperatiu
2015-2016   Assessorament. Educació Infantil-Primària
  
   20/10/2015 - 23/5/2016 (30 hores) de 17:00h a 19:00h
   ESC Josep Pla
   c. Josep Pla, 2 (Sant Andreu de la Barca) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
  
  
Inscripció   10/09/2015 - 27/09/2015 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Es pretén aconseguir una escola inclusiva que doni resposta curricular a la diversitat cultural, d'origen i de capacitats del nostre alumnat.
  
Objectius   - Afavorir les relacions interpersonals del grup classe, el professorat i el conjunt de la comunitat educativa.
- Augmentar el rendiment de tot l'alumnat a través de les situacions d'aprenentatge cooperatiu.
- Millorar la motivació per les tasques escolars.
- Afavorir l'acceptació de les diferències i el respecte mutu.
- Aportar noves possibilitats al professorat: atenció personalitzada de l'alumnat i l'entrada de professionals a l'aula.
- Desenvolupar la creativitat.
- Estimular el pensament crític.
- La millora de l'aprenentatge de les competències bàsiques.
  
Continguts   - La cohesió del grup
- Treballar en equip com a recurs per ensenyar: introducció i fomentació del treball en equip.
- El treball en equip com a contingut a ensenyar: aprendre a treballar en equip.
  
Formador/a   Belinda Siles
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Nombre d'activitats desenvolupades amb treball en grup.
- Millora de resultats partint del resultat de les proves d'avaluació diagnòstica, competències bàsiques, ACL, resultats d'avaluacions parcials..
- Avaluar mitjançant enquestes el grau d'implicació de l'alumnat en el seu propi procés d'aprenentatge.
- Grau de compliment dels deures i tasques escolars encomanades a l'alumnat.
- Grau d'implicació de l'alumnat de nee a l'aula ordinària.

- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-martorell@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   -   -   -   - 
 Sessió 2   -   -   -   - 
 Sessió 3   -   -   -   - 
 Sessió 4   -   -   -   - 
 Sessió 5   -   -   -   - 
 Sessió 6   -   -   -   - 
 Sessió 7   -   -   -   - 
 Sessió 8   -   -   -   - 
 Sessió 9   -   -   -   - 
 Sessió 10   -   -   -   - 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent